View Single Post
ISIS er forferdelig og kunne jeg blitt kvitt dem med en knapp så hadde jeg trykt først. Men å dra ned dit? Du vet IKKE hva du gir deg ut på og du vet ikke hva du kommer til. Uten å si noe særlig om meg selv, jeg har vært der nede, jeg lever av ren luck. Jeg har to av mine bestekompiser som er der nede nå og de unner ingen den ferden. Dette er 2 bestekompiser som dro ned sammen. De har trent i 2 år før de dro, veldig spesiell trening. Ikke hvem som helst kan dra ned dit, og du kan ikke forvente å leve mere enn en måned uten trening. De har nå vært der i 2.5 år og har mistet alle sine gode venner i kampen. De har blitt kidnappet og sluppet løs. De har ingen trygghet. Om de kommer tilbake til Norge så drar de mest sannsynnelig rett i fengsel om politiet har funnet det ut. Ikke fordi dem er terrorister, for det er dem ikke. Men fordi de involverer seg i krig uten å være via forsvaret eller lignende. Dette er 2 mennesker som hadde verdens beste familie rundt seg, begge hadde en halv million i lønn og hadde det veldig bra i Norge. Men de er dedikerte. Og det burde du også være. Du burde være klar for å ta ditt eget liv dersom ISIS tar deg. Det er få som er så mentalt klare. Tenk på det veldig godt. Ikke ta en beslutning over 1 mnd tid. Forbered deg et år i forveien. Meld deg inn i skyteklubb, ta jegerprøven, se om du i det hele tatt klarer å treffe en blink.

Filming? Det kan du så og si bare glemme.

Men om du skal dra - lykke til. Men samtidig, veldig ego gjort.
Kan du se for deg mamma, pappa, evt søster eller bror få vite det? Unner du dem tårer og frykt hver bidige dag?