View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
ME kommer av og til etter infeksjoner som roter med immunsystemet ditt, kyssesyken f eks. Og noen får en helvetes immunreaksjon på koronaviruset. Ville ikke følt meg helt trygg på at det ikke kommer noe utmattelsessyndromer og autoimmune greier i kjølvannet av denne pandemien, også for folk som tilsynelatende har klart seg gjennom det.
Vis hele sitatet...
Sant nok. Og kanskje bør en tenke på at en vaksine også hjelper menneskene rundt seg, ikke kun en selv?

Personlig så er jeg temmelig coronasliten nå. Coronameter, langt mindre sosial aktivitet og ingen hyggelige sommerfester. Mange sliter, og kanskje blir det en stor økning i konkurser nå når alle avlyser julebord og den inntekten forsvinner for mange spisesteder. Folk som jobber med turisme i vårt langstrakte land trenger også en mer normal hverdag slik at de kan opprettholde driften.

Jo flere som tar vaksinen jo raskere kan vi vende tilbake til en mer normalisert hverdag. Det ser jeg fram til. Uten masse begrensninger. Og det vil jeg bidra til med å ta vaksinen.
Sist endret av _abc_; 23. oktober 2020 kl. 17:48.