View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg er enig i at cannabis er ganske ufarlig i forhold til alkohol.

Men alikevel tror jeg det er en dum idè å legalisere det. Fordi da vil vi få mangedoblet alle sideeffektene til cannabis -samtidig- som alkoholen.

Kanskje noen ville gått over til cannabis fra alkohol og dermed fått mindre\andre bivirkninger? Hvem vet.

Vi har nok problemer med alkoholen. Vi trenger ikke flere med cannabis.

Dessuten er det lett nok å få tak i ulovlig i dag hvis man vil det. Noen uenige?
Vis hele sitatet...
Ja, sterkt uenig.

"Mangedoblet alle sideeffektene" ..og vi nevner i fleng? Sløvhet, dårlig korttidsukommelse osv. vil jeg tro du vil svare. Dette på grunn av at mye fler kommer til å røyke cannabis. Vil virkelig så mange fler komme til å røyke? Det kan godt hende det vil bli flere som tar seg en jonas en gang i blant, men tror du dette vil overgå problemene vi har med kriminaliseringen idag?

Selv om det hadde blitt lovlig betyr ikke det at alle må røyke seg ballefjerne hver eneste dag. De som vil røyke seg ballefjerne hver eneste dag gjør det allerede.

Hadde man ikke vært kriminell ved bruk av cannabis ville det vært mye lettere å få hjelp med eventuelle problemer man ville fått av bruk.
Sist endret av Marr; 13. mars 2013 kl. 17:53.