View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av KaKistoZ Vis innlegg
Wacky Wheels, om det ble lansert på konsoller og under andre omstendigheter, tror jeg faktisk kunne hatt en stående sjans mot Mario Kart. Muligens en overstatement å si det kunne blitt bedre, men ihvertfall oppdaget. Det var nytenkning og man spilte det på en helt annen måte enn Mario Kart, og ble et friskt alternativ for de som visste hva det var og hadde en PC å spille det på.
Vis hele sitatet...
Men hva i alle dager har dette med om du ønsker en remake eller ikke? Mario kart finnes, har utviklet seg i generasjoner siden wacky wheels var aktuelt og det finnes alt flere etablerte konkurrenter, som heller ikke når opp. Så hvordan kan en Wacky Wheels bli en suksess på noe annet område enn en nostalgitrip?

Sitat av KaKistoZ Vis innlegg
Mye annet gammelt som får mye anerkjennelse av å være en pur oppussing av et gammelt spill, f.eks. "Ducktales Remastered" og "TMNT4". Selv om du ikke setter pris på et friskt gjensyn med gode klassikere, betyr ikke at resten av verden er enig...
Vis hele sitatet...
Vel, Ducktales er ikke stort å samle på hvis du ikke har spilt originalen, så selv om jeg likte det betyr det ikke at det er bra.

Sitat av KaKistoZ Vis innlegg
Og nei: Temple (ikke TEMPEL) Run, er på langt NÆR spillopplevelsen til Crash Bandicoot. :P drittkjedelig i forhold. CB ga i det minste litt mening...
Vis hele sitatet...
Men du skjønner jo ikke poenget. Tempel Run eksisterer på mobiltelefon fordi Crash Bandicoot ikke gjør det og det har skapt en hel sjanger basert på gamplayet fra nettopp Crash Bandicoot. Naughty Dog er nå for sent ute til å kopiere Tempel Run siden det alt er en rimelig stor og kjent merkevare i forhold til en avdanka helt fra Playstation som ikke har vært relevant på mange år.

Sitat av moret Vis innlegg
Det er veldig det jeg ber om ja Det ser jo virkelig knall ut men er spent på hvordan gameplayet er ja.
Fikk plutselig et behov for å sjekke ut amazon... XD
Vis hele sitatet...
Basicly fått slakt pga. supers er den eneste måten å slå ut motstanderen på, så i stedet for å sloss for å overleve så er fokuset på å bygge opp til superen din raskest mulig. Inntil en av dere har en super er det ingen mulighet til å bli slått ut.