View Single Post
Sitat av KaKistoZ Vis innlegg
Skal ærlig innrømme at jeg aldri prøvde hverken DK eller DK2, men jeg har hørt, blant de som holder minnene om DK-universet kjær, synes det var en slags trøst å finne i "Overlord"-spillene...? Prøvde Overlord en liten stund, det var interessant og morsomt den lille stunden jeg prøvde det, men... Jeg ble liksom aldri helt grepet av spillet... :/



"Begynt"? Trodde det var forbi v1.0? Dessuten er det vel ikke en stand-alone? Trodde bare det var en total-mod til Unreal Tournament 3...?

Kan ikke si jeg turte å prøve Renegade selv. Ble skremt av alle de dårlige kritikkene det fikk, angående dårlig AI og diverse... :S

Husker også at en kamerat spilte flittig på spillet, og han kunne bekrefte teit AI i spillet, men at han allikevel syntes det var så kjekt å spille at han allikevel ikke klarte å legge det fra seg før han hadde rundet det... Hvis Renegade X er en komplett remake av singleplayer-delen, kunne jeg muligens prøvd det istedetfor...
Vis hele sitatet...
Single player delen i renegade synes jeg var noe dritt, single player spillet "Operation Black Dawn" som Renegade X folka smalt opp synes jeg var OK, om man ser bort fra bugs og slikt. Spillet ga meg et innblikk om hvordan multiplayer delen kom til å bli. Om spillet noen gang kommer, og blir noe ala sånn jeg håper på kommer jeg til å bruke masse tid på det!
Sist endret av vamvam; 27. august 2013 kl. 11:21.