View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg skrev om handler ikke om øya. Men om at flere av jentene som vitnet mot Epstein i rettsaken han ble dømt i og selv sa seg skyldig i, også vitner mot Trump. Det rår ingen tvil om at Trump har vært til stede på flere av festene Epstein fløy inn mindreårige(barn under 16 år) traffickingofre til. George Huaraney har fortalt at Trump leide Epstein for å arrangere en "calendar girl" fest på Trumps nattklubb Mar-A-Lago hvor de to skulle være de eneste mennene tilstede.
Flere jenter sa de så Trump med andre jenter, en av de mindreårige jentene har anmeldt Trump for at han voldtok og utnyttet henne på disse festene, men anmeldelsen ble trukket kort tid etter pga frykt for represalier og hevn fra verdens mektigste mann. Dette blir så klart hysjet for all kraft, men det gjør det ikke mindre sant, bare fordi jentene ikke tør å stå fram med bilde i avisen og bli saksøkt for millioner slik Stormy Daniels gjorde for å fortelle sannheten. Å gå mot Trump kan ødelegge og ruinere ens liv så det er ikke vanskelig å forstå at anmeldelser blir trukket, at folk som har info blir betalt og får et velstående liv resten av livet for å holde kjeft (som vi veit han gjør med flere sektorer) Det at Trump går fra å hylle Epstein som en god og nær venn og si om festene og Epstein "Ive known Jeff for fifteen years, he is a terrific guy. We've had a lot of fun. He likes beautiful women as much as I do, and many of them on the younger side. No doubt about it, Jeff enjoys his social life" til å si at han ikke kjenner Jeffrey Epstein så fort han selv sa seg skyldig, det sier jo også litt... Dette her er fakta , men for å dra litt konspirasjon inn i det kan man jo også lure på hvordan Epstein kunne ta livet sitt på cella når han fikk vite at hans "sorte bok" med sexkundene han formidla til var funnet og det ble ny rettsak mot han. Han var bevokta og overvåka men dagene før selvmordet var han tilfeldigvis ikke det pga svikt i systemet. Noen konspirerer da på om han ble drept, på bestilling av hvem kan være Trump eller andre mektige menn som har nok myndighet til å få komme på uregistrert besøk. Obduksjonen viste et eller annet med tunga til Epstein som kommer på ofre som har blitt kvelt. Sklir ganske ut av tråden nå men om du ønsker å sette deg inn i det og finne kilder finner du det ved litt googling. Har forresten ikke noe med om jeg liker Trump eller ikke å gjøre dette her men jeg satt meg ganske inn i akuratt den saken
Vis hele sitatet...
Støtter deg i uttalelsen om at det er veldig lite sannsynlig at han tok sitt eget liv.

Her er et utdrag fra Washington post: "Among the bones broken in Epstein’s neck was the hyoid bone, which in men is near the Adam’s apple. Such breaks can occur in those who hang themselves, particularly if they are older, according to forensics experts and studies on the subject. But they are more common in victims of homicide by strangulation, the experts said."


"In a larger study of suicidal hangings of young adults and middle-aged people in India, conducted from 2010 to 2013, hyoid damage was found in just 16 of 264 cases, or 6 percent.

Det er mye som skurrer rundt dette "selvmordet". Det viktigste argumentet for at han ble drept, var at han satt på så mye info om veldig mange menn i maktposisjoner. Og "alle" visste hva som kom til å skje når han ble arrestert.

Når det gjelder Trump tolker jeg uttalelsen: "He likes beautiful women as much as I do, and many of them on the younger side." dithen at han liker unge kvinner - ikke mindreårige - når women betyr kvinner, og ikke barn.

På den annen side ville han vel neppe sagt: "I like girls, and many on the younger side" heller. Det hadde blitt veldig åpenlyst og han er vel neppe så dum.

For meg er det ikke helt usannsynlig at han har gjort det. Men synes disse uttalelsene ikke helt støtter opp påstanden at han er en overgriper.

Tror jeg han kan være kapabel til det? Absolutt. Han fremstår som ekstremt narsissistisk, skyr ingen midler, og har mangelfulle evne til å bry seg om andre. Bortsett fra seg selv såklart.