View Single Post
Jeg har rett i underkant av 500k i året før skatt, og lever med følgende:
- Hus med bad, stue, kjøkken,tøtwr kontor, 3 soverom og 1 vaskerom. (her betales jo også forsikringer på rundt 10-12k i året, samt NRK-lisens på 2k-ish i året, andre tv-kanaler til rundt 300,- i måneden og Internett fra CD til 500,- i måneden, og grisedyre kommunale utgifter (husker ikke helt, men mellom 4-8k i året . Samt lån på rundt 7-8k/mnd)

Jeg har en samboer som studerer, så jeg betaler en del til hennes personlige behov også da hun pr. I dag kun har en liten bi-inntekt.

Vi har en matkonto som vi setter inn deJeg har rett i underkant av 500k i året før skatt, og lever med følgende:
- Hus med bad, stue, kjøkken, kontor, 3 soverom og 1 vaskerom. (her betales jo også forsikringer på rundt 10-12k i året, samt NRK-lisens på 2k-ish i året, andre tv-kanaler til rundt 300,- i måneden og Internett fra CD til 500,- i måneden, og grisedyre kommunale utgifter (husker ikke helt, men mellom 4-8k i året . Samt lån på rundt 7-8k/mnd)

Jeg har en samboer som studerer, så jeg betaler en del til hennes personlige behov også da hun pr. I dag kun har en liten bi-inntekt.

Vi har en matkonto som vi setter inn 7k på hver måned, som vi kun skal bruke på mat.
Er det noe til overs i slutten av måneden drar vi på Big Horn. t som vi kun skal bruke på mat.
Er det noe til overs i slutten av måneden på denne matkontoen drar vi på Big Horn

Vi provrr .