View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Da jeg begynte å røyke, så ble jeg dratt rett inn i et miljø der man hadde tilgang på alt fra A til Å. Men jeg holdte på røyken i lang tid uten å prøve noe annet, selv om det lå piller, pulver og annet rart rett foran meg flere ganger, ting som jeg idag hadde jarvet i meg uten å tenke meg om.

Men så begynte jeg å jobbe i service-yrket. Jeg slet ofte med angst og søvnvansker. Dette gikk hardt utover arbeidet, og cannabisen kunne ikke hjelpe eg her, siden det er litt kleint å fyre opp en joint i pausen.

Jeg gikk da til legen og forklarte problemet. Han skrev ut 100x15mg sobril og 30x7,5mg imovane. Dette fungerte utmerket og jeg brukte medisinen som jeg skulle. Da jeg skulle hente ut ny resept, så ble jeg nektet medisin hos legen. Fikk ikke engang nedtrapping. Jeg var påvendt og kunne ikke bare si ifra meg jobben bare fordi jeg ikke fikk medisin. Så jeg begynte å skaffe piller fra miljøet rundt meg, og det kunne være alt fra sobril til xanor.

Vel, det var der rus og pillehelvete begynte. Ikke når jeg begynte å røyke cannabis.