Tråd: Badtrips
View Single Post
Har hatt bad trip på mye,men ingenting slår den jeg hadde på Flein for noen år siden.Fest,masse folk,mye slekt var det også...

Startet bra med div alkoholholdige drikker og god mat.Var rimelig god og full når det kom ei bøtte med tørka Flein på bordet.Tette meg begynte å knaske i vei,mistet jo totalt tellinga på hvor mye jeg dyttet i meg,men det var mange!

Må legge til at psyken ikke var akkurat på topp den tiden med akkurat brudd med ei dame som jeg hadde vært sammen med i 4 år.På toppen av det hadde jeg akkurat blitt arbeidsledig.Ikke akkurat de beste forutsetningene for en god trip.

Holdt på å knaske i vei ei god stund før jeg fant ut at blæra skulle tømmes.Rusler ut på dass og føler meg god i farta,pisser ferdig og skal vaske henda da det kicker inn no sinnsykt,kjennes ut som all verdens ondskap tar plass i sinn og kropp.Er såpass jævlig at jeg springer ut i stua og prøver å helle inn på ren sprit som står på bordet ( akkurat som det hadde hjulpet!! ) Kommer ikke så langt gett,føles ut som jeg forsvinner ut av min kropp og ligger langflat oppunder taket mens jeg ser meg selv ligge spent fast på en benk og det står masse barn/ungdom sammen med en lærer og stirrer på meg.

Læreren messer hele tiden: Sånn går det når dere ruser dere for mye,han der er det ikke håp for! Og så trekker han ett hvitt laken over meg og jeg er død.Men hodet mitt fungerer. Det er mareritt,demoner,satan og all jævelskap i hele verden som nesten driver meg til å hoppe.

Dette her skjedde i en leilighet som lå i 7 etasje. Jeg har jo selvfølgelig ødelagt all sosial hygge for lengst og oppførerer meg som villmann,hvor lenge vet jeg ikke.Men det virker som det er lenge..

Hopper over flere detaljer bortsett fra en; jeg husker søskenbarnet mitt kommer inn med ei kanne.Det viser seg senere at det ei 5liters kanne med 96%. Den blir jeg tvunget til å drikke av.Ja de legger meg ned med fysisk makt og tvinger det i meg. Det hjelper heldigvis!

Jeg lander etterhvert.... Lenge etterpå hadde jeg flashbacks og tålte ingenting når det gjaldt rusmidler.Fikk tilogmed noia av alkohol.

Det var en tøff opplevelse. Aldri trip sammen med alkohol og når du ikke har det bra med deg selv.
Sist endret av crazyFox; 17. august 2011 kl. 20:23.