Tråd: Badtrips
View Single Post
Sitat av MCIRON Vis innlegg
Jeg "bad-trippa" på grønt første gang jeg prøvde det. Grunnen var nok simpelt som så at vi tok for mye tjall i hver joint. Hadde 6g med grønt, og blandet det med kun 2 sigaretter(altså, tobakken i dem) etter at min kompis påstod at dette holdt i massevis som blanding.

Det som skjedde:

Personlig selv merket jeg ikke noe særlig før etter en halvtime etter å ha innhalert 3 joints på rad fordelt på 5 andre venner. Men! En kompis av meg merket det instant, og fikk ganske så noia, jeg hjalp han med å roe seg litt ned, og etterhvert kom han i en transe der han trodde at han måtte spille et "Snake" spill i huet for å kunne svelge sitt eget spytt.

En annen venn av meg trodde han var på WoW-quest og derfor endte opp på en skole og sov der, mens den tredje vennen min så donald duck i snøen, og den fjerde kompisen min merket ingen ting.

Når effekten kicket inn for min del, så så jeg først "auran" til folk, en slags luftlinje som strakk seg rundt omrisset av det menneskelige kropp. Jeg tenkte "sweeet!", men så fort jeg rettet blikket mit ut mot skogen, så så jeg plutselig en spøkelse jente iført typisk klær fra 1800-tallet, som veivet rundt med en jå(?) og smilte lurt til meg, jeg ble litt små engstelig. Etter jeg hadde sett spøkelses jenta våknet venn nummer to(han som måtte spille snake spillet) og sa at vi skulle gå nærmere skogen og "utforske" litt.

PLUTSELIG skriker han "ÅÅÅÅ JEG SER KNÆRTEN! HÅHÅHÅ!", mens jeg prøver å se etter knærten, så jeg Henrik Ibsen! helt sjukt! Ettersom vi gikk nærmere og nærmere så vi forskjellige ting, bla chewbaca, frihetsgudinnen og en AK-47. ganske så sprøtt! Vi ble samtidig engstelig for alt dette, men forstod dog at det var tjallet som gjorde et lite puss for hjernen våres.

Alt endte godt heldigvis, men en slutt at jeg innbillte meg at jeg var en rockestjerne etter at jeg satt på Judas Priest's - You've got another thing coming, da ble alt perfekt
Vis hele sitatet...
For en jævlig hard kveld Definitivt det rareste jeg har opplevd i hele mitt liv!