Tråd: Badtrips
View Single Post
må si jeg hadde en dårlig opplevelse da jeg spiste 4 sinnsyke knips på 3 timer, dobbeldroppa først.

i starten var alt gøy, helt sinnsyk opplevelse, toppform, farger og lys og vann var fantastisk.. Etterhvert begynte hodet mitt å oppfatte ting som skummelt, og ting ble mørkt og dystert i leiligheten jeg var i. Jeg følte meg mørkredd, noe jeg alltid egentlig har vært. (Senere har faktisk denne skrekken forsvunnet, merkelig nok.)
Da kompisene mine satt i sofaen og begynte å snakke om hva som egentlig skjedde med meg tok alt overhånd. Jeg hadde vært på do en tur, og da jeg kom tilbake, satt folk med fluehoder, kakkerlakkhoder og diverse andre insektshoder. Jeg fikk helt panikk, har aldri følt meg så uvelkommen et sted.
Dette var snakk om nærme venner av meg, og jeg trodde alle hadde på seg skumle masker. / eller at de hadde ingått en pakt om å være i insektverden, og la meg bli etterlatet i den vanlige verden med mennesker.

Jeg fant ut, og fikk tips av kakkerlakken om å gå og legge meg og slappe av, noe jeg gjorde.
Der lå jeg, uten å klare å slappe av, føltes ut som om hjertet skulle hoppe ut av meg, og med en gang jeg lukket øynene var det bare farger, masse piler overalt, hele hodet mitt føltes ut som om det var fylt opp med effekter.
Ingen tanker gikk den veien de skulle, og redselen for å aldri lande traff meg. Der lå jeg, og ville ha hasj(!?)

Antageligvis for å roe ned, men det hadde jeg jo ikke, og vel så det.. Det var flaks for min del at jeg sovnet
og hadde den sykeste drømmen noensinne.

Neste dag visste jeg ikke hvor jeg var, hva som hadde skjedd, eller hvor insektene var...
Litt omtumlet og besudlet i hodet mildt sagt, og turte ikke se meg i speilet samme dag.

Heldigvis var jeg nede fra turen.
Sist endret av Aceface; 10. august 2009 kl. 01:05.