Tråd: Badtrips
View Single Post
Hadde en lignende opplevelse som Clr for en måned siden kansje.

Jeg var på fest til en kamerat, og det var ikke meninga at vi skulle røyke i det hele tatt. Spriten randt nedover halsen som saft, og begge ble rimelig drita. Slik skulle hele historien vært. Rolig avlsuttning og sovne i sofaen, men nei. Jeg fikk skikkelig røykesug, og jeg sa til kompissen at vi måtte røyke for og toppe hele kvelden. Det som skjedde var at vi røyka - syykt mye. Vi bonga og jeg lagde noen joints. Ca 10 minutter etter vi hadde røyka så ble jeg sinnsykt varm. Det føltes ut som huden min kokte, og jeg ble desperat etter luft, så jeg åpna et tillfeldig vindu og hang hodet utenfor. Det var visst ikke noe lurt, for alt ble plutselig værre. Jeg trodde jeg hadde tatt fyr. Alt var så jævla varmt. Jeg kledde av meg, sto i bar overkropp og dusja hodet mitt i kaldt vann. Etter det krøp jeg bort til senga mi, slo av alt lys og lukka øya for å få en viss kontroll over meg selv. Mens jeg lå i senga hadde jeg en fallende følelse. Trodde jeg svevde ned et langt stup. Tankene flakset vilt rundt i skallen, og jeg bare lå der. Hvor lenge? Aner ikke. Kompissen min sa at jeg lå der i 2 timer ca. For meg virka det om jeg lå der hele natta.

Første og siste gang jeg kombinerer alkohol med canna.