Tråd: Badtrips
View Single Post
Jeg og en kompis bestemte oss for å ta en tur på knips for en måneds tid siden. I og med at vi bare hadde knipset én gang før (blå smileys) og resultatet var bra, tenkte vi at vi skulle sjekke ut andre former for knips og gikk for de vi fikk tak i - røde firkløvere.

En kompis av oss hadde tatt én av dem tidligere på kvelden, og sendte melding om at de var helt ok. Rett etter vi begge har fått i oss en hver får vi en melding fra tredjemann med "Ikke spis." Det viste seg at han hadde fått grisehalliser og spydde som en gud. Da det allerede var for seint for oss lot vi det bare gå, og lot rusen snike seg innpå oss. Det første jeg merket var at jeg ble kald. Vi satt inne på et utested hvor temperaturen er helt vanlig, men jeg frøs intenst, og merket at jeg var iskald over hele kroppen, noe de ikke-rusa vennene mine også merket.

Kvelden fortsatte på denne måten, kompisen min fikk ekstreme halliser ("HAHA, du har faen meg horn!") og jeg fikk følelsen av å ha en kaktus inni meg som sendte ut iskalde pigger. En stikkende kulde, med andre ord. Heldigvis dempet dette seg etterhvert, men kompisen min hadde fortsatt halliser. Vi møtte tredjemann, som hadde en knips til overs han ikke ville ta selv, som andremann gladelig tok imot.

Jeg har aldri sett noe så fucka i hele mitt liv. Han klarte ikke se på folk, da bevegelsene deres "skar" seg inn i øynene hans, og han brukte resten av kvelden på å holde øynene lukket og å sitte skjelvende. Heldigvis gikk det over etterhvert.

Har ingen anelse hva knipsen inneholdt, men for min del fucka det opp kvelden. Har i ettertid lært at det er lurt å sjekke pillreports eller liknende før man setter i gang