View Single Post
Koselig kan det nok være fra tid til annen, men det kan en ha hvor som helst om en er tilpasningsdyktig.hadde stunder hvor jeg klarte å legge vekk tanken på hvor jeg var, fant er par folk som var passe rolige og kunne trene og spille spill eller sport mellom kjøkkentjenesten. Samtidig er det drama på ungdomsskole nivå, folk som klikker fordi de er på nedtrapping eller har måtte kutte rusbruken helt når de kom inn. Krangler og av og til slåssing over banale ting som jeg ikke skjønner at folk gidder å bruke energi på. Mange andre påminnelser om hvor en er i alle små ting i løpet av dagen. Restriksjoner og regler som vanligvis ikke ville vært i livet ditt, samt at du ikke alltid blir hørt om du er uenig med vaktene om hvordan ting gjøres. Alt i alt: jeg hadde det ikke forferdelig når jeg satt inne, noen dager gikk veldig fort og kan sees tilbake på som gode perioder. Men det var også mange stunder hvor jeg holdt på å gå på veggen. Himmelen er det ikke, men så er heldigvis det ikke meningen heller