Tråd: Laced weed
View Single Post
Dere røyka en skunky strain med høyt THC-innhold og mest sannsynlig lite CBD (som er antipsykotisk og "balanserer" strains med mye thc).
Cannabis er psykedelisk, men man må ta mye eller ha veldig lav toleranse for å oppnå veldig merkbare psykedeliske effekter. Eller spise det, da vil man kunne oppnå en større dose på en enklere måte (letter å spise 2g enn å røyke det, som eksempel).

Det er også et tegn på at du kan være ekstra sensitiv for THC (og rusmidler generelt), og bør absolutt ta forhåndsregler på dette.
Jeg vil egentlig anbefale deg å slutte å røyke, eller i det minste sett deg inn i hvordan dette egentlig fungerer før du fortsetter.

Har røyka 10 år på rad, med veldig lite pause, og har definitivt hatt jævlig dårlige og vrangforestilte perioder pga misbruk av cannabis. Men selvfølgelig visste jeg jo selv best, og det var selvfølgelig verden det var noe galt med, og ikke meg. Klassiske psykose-tendenser som jeg burde tatt på alvor.

Gikk relativt fint for min del, men har røyka bort stort sett hele 20årene mine og angrer litt på all den tiden jeg satt og konspirerte og visste best.
Innse at cannabis ikke er for alle, og at du absolutt kan bli fucked av det. Men det kan komme snikende, og det tar lang tid før du faktisk skjønner hvor utpå jordet du faktisk er/var.

Weeden var garantert ikke laced, men veldig potent. Men det er selvfølgelig lettere å skylde på dét, enn å innse at den morsomme cannabisen kanskje ikke er noe for deg.