View Single Post
Sitat av lockhead Vis innlegg
Det er helt greit å si: "nei, jeg vil heller dra til B enn til A" osv. Du må ikke være redd for en konflikt, forventningene til en konflikt er alltid verre enn selve konflikten. Man kan ikke være venner med alle, på ditt dødsleie kommer du til å ha venner OG fiender/uvenner. Sånn er det bare. Hvorfor skal du ikke si akkurat hva du mener/tenker/føler, du har bare et liv, du må leve det på dine premisser. Kanskje prøv å ta litt mindre hensyn til hva andre mener/tenker/føler
lykke til!
Vis hele sitatet...
Dette er veldig sant. Folk i denne tråden som tror at OP lyger for å være kjip tar latterlig feil. En av mine bestevenner er slik han også, han hater konflikter og prøver sitt aller beste å unngå dem. Derfor prøver han å tilfredsstille alle. Konsekvensen av dette er at han til tider kan bli litt vanskelig å stole på, måten jeg takler dette på er å spørre han gjentatte ganger med en tydelig stemme om han er helt sikker på at han foreksempel vil være med på X eller mener det han sier.

Han er fremdeles en sykt kul person og jeg setter veldig stor pris på han. Han kan rett å slett ikke noe for det.
Jeg tror problemet du har er en konsekvens av at du er konfliktsky, kan dette stemme?
Sist endret av Juicekongen; 2. desember 2012 kl. 22:04.