View Single Post
At det finnes idioter som Antonsen der ute vet alle som noensinne har vært utendørs etter kveldsnytt. Men at ikke noen rundt, noen han faktisk har respekt for og hører på, ber fyren holde fingrene til helvete unna og sette seg og holde kjeft?

Sånne folk holder ikke på sånn hvis de ikke får holde på sånn. Så jo, litt offentlig gapestokk trengs. Om Atle Antonsen får 15K i bot så spiller det ingen rolle for ham. Han må faktisk forstå at det der ikke er noe du kommer unna med som klønete fyllefjas. Når ingen rundt ham evner å formidle det til ham, så får man vel ty til facebook da.

Og helt seriøst, hvis noen beskylder Jirde Ali for å være et lettskremt snøfnugg, så lurer jeg på hva dere står i av trusler og hets i hverdagen.

Sitat av funksjon Vis innlegg
Lurer på hva som plager Antonsen egentlig og hva som skulle være poenget i "vitsen",
Vis hele sitatet...
Kvalifisert gjetning: Han prøvde å snakke til henne, uvisst med hvilken intensjon, og ble ikke møtt akkurat sånn han hadde sett for seg. Kanskje hun ikke lo av spøken med å tiltale henne på engelsk, kanskje hun ikke ble ubekvem eller irritert eller sjarmert eller hva faen han prøvde på der. Hun responderte i alle fall på en måte som ikke bekreftet det skjøre egoet hans, og da må han vise henne at han bestemmer og at hun ikke er verdt en dritt, ved å fornedre og skremme henne. Ikke minst viser han dette ved å gjøre det veldig synlig for alle rundt (han henvender seg til og med til dem), som han selvsagt vet ikke kommer til å stå opp mot ham, for det gjør jo folk aldri. Det er en maktdemonstrasjon: Se hva jeg kommer unna med, hvem tror du at du er som ikke ler av vitsen min/responderer på flørtingen min/blir flau av mobbingen min.
Sist endret av *pi; 18. november 2022 kl. 03:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.