View Single Post
The world is my enem
94
De har ikke lov til å avhøre deg i ruset tilstand så god nok advokat så blir den saken henlagt

Jeg gjorde den feilen og tro at vektere er der for å "beskytte" folk. Så en dag jeg gikk rundt i byen litt sent på en lørdagskveld så traff jeg på to typer som var inntresert i å rane meg. Var så dum at jeg gikk bort til en av klubbene og fortalte vekterne situasjonen min og lurte på om jeg kunne stå rett innenfor bak de til disse hadde gått i den tro at dem ville hjelpe meg å sørge for at jeg ikke ble ranet. Istedenfor så dro de meg inn og begynte å ransake meg, da fant de selvfølgelig det disse var ute etter å rane fra meg og ringte politiet. Har aldri hatt tillit til vektere siden denne episoden. De fleste er svin som ikke kom inn på politihøyskolen pga rulleblad og derfor blir vektere istedenfor. Latterlig og ansette folk som tydelig bruker steroider til å holde ro og orden. Ender som oftest opp med at det er dem selv som lager bråk for å fordi de er så hissige pga alle hormonene de trykker i seg!!!
Sist endret av NeverAgain; 19. september 2022 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.