View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av SledenType Vis innlegg
Det sier seg vel litt selv at folk med slike seksuelle perversjoner som å tenne på barn tenker seg om en gang eller to før de eventuelt handler på lystene sine, hvis de risikerer å havne i et register hvor dette følger de. for resten av livet. Hvis man risikerer å bli dullet med og behandlet, hvor alt skjer i skjul, synes jeg ikke det høres veldig avskrekkende ut. Personlig mener jeg dødstraff burde vært aktuelt i tilfeller der det er snakk om overgrep mot barn.
[...]
Var det ikke du som perma bannet meg for å insinuere at det er mye pedofili i Pride bevegelsen også? Gud forby at man stiller seg kritisk til seksuell perversjon og pedofili i samfunnet vårt. Blir faktisk litt småkvalm.
Vis hele sitatet...
Men... funker tiltaket? Reduserer eit slikt register overgrep? Eg har lenka til ting som tyder på at det i beste fall ikkje har effekt, og i verste fall faktisk fører til fleire overgrep. Du kontrer ikkje det, du pisser ut påstander om at det funker.

Viare er det ekstremt billig personangrep å antyde at eg støtter pedofil agenda, ved å hevde at eg kritiserer folk for å kritisere pedofili. Det er blank løgn. Overgrep er ein forbanna uting, som vi som samfunn skal jobbe for å unngå.

Men er du ikkje einig i at det er fornuftig at tiltaka mot overgrep reint faktisk fungerer mot overgrep? Eller er demonisering viktigare enn å faktisk redusere mengda overgrep for deg?

Når det kjem til permbanning kan eg love deg at det sørga du for heilt sjølv. Eg har ikkje større makt på forumet enn det du har.
Sist endret av vidarlo; 13. september 2022 kl. 18:26.