View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av SledenType Vis innlegg
Det blir forklart i videoen jeg linka til.




Å svare om Pride i en tråd som handler om Pride må da være relevant? Problemet var vel heller at jeg hadde "feil mening" tydelivis.
Vis hele sitatet...
La gå, innlegget ditt ble slettet for følgende grunn: Mangler egenargumentasjon, for reglene som du bekreftet at du godtok når du registrerte deg her sier følgende: "Kildehenvisninger er bra, men ikke en unnskyldning for ikke å argumentere selv. Du kan dermed ikke argumentere utelukkende med en youtube-link eller lignende."

Men, for underholdningens skyld så skal jeg svare deg:
Den videoen, er en avhopper fra KGB, altså han har erfaring fra de værste sidene til kommunismen og USSR. Det er ikke lange steget å da skjønne hvorfor han påstår det han gjør: At all lefling med sosialisme og kommunisme vil ende slik det gjorde i USSR.
Det blir litt som med Ayn Rand, som dro fra Russland og ble så kåt av kapitalismen at hun skrev flere bøker som hyller kapitalisme som guds gave til folket. Ironien er at hun døde fattig mens hun levde på det hun hatet mest: sosialstønad.

Videoen er vel egentlig en tankefeil om kasualitet, at siden X skjer så my Y skje, uten at han har noe belegg fra det; som jeg nevnte tidligere han drar all erfaring fra KGB og Soviet, og ser ut til å ha lite erfaring med f.eks Nordiske sosialdemokratier.
Han er også veldig vag, det eneste konkrete han sier er at et samfunn med sosiale tjenester vil ende opp med en veldig stor og omfattende stat, som så vil begynne å overvåke folk (igjen, dratt fra erfaring i USSR og lite belegg i andre samfunn resten av verden) og så vil alle rettigheter begynne å forsvinne og staten tar total kontroll.

I korte trekk virker han til å påstå at altruisme og toleranse vil føre til totalitærdiktatur, og jeg vet ikke hvor mye syre han fyren her har spist men faen heller, jeg har hørt 5-åringen min komme med mer konsekvente teorier om samfunnet forøvrig.

Så, nei, vi sensurerer deg ikke, i grunn sparte vi deg for noe flauhet, men her står vi da: "Argumentene" du presenterer er ikke verdt en pøkk og dette er så langt ut i Red-pill faenskap at det er latterlig. Det at du driver å maler deg selv som en eller annen "dissident" som blir sensurert er direkte tåpelig, skjerp deg.
Sist endret av Dodecha; 2. juli 2022 kl. 18:10.