View Single Post
Trådstarter
894
Sitat av atom Vis innlegg
Kult å høre at det går bra for deg nå, det fortjener du!

Jeg ville ikke sett på utgiftene som et tap, men heller som en forutsigbarhet. Ja, man har betalt litt mer, men kan sove godt om natta uavhengig av endringer i markedet. Det ser også ut til at du har truffet bra med tanke på uforutsigbarheten vi er i per dags dato.

*fistbump*
Vis hele sitatet...
Takker

Nei, jeg ser ikke på det som tap egentlig, men realiteten er nå der like vel, når en ser på tallene. Men vet du hva? Det blåser jeg lang mars i egentlig. Har den tanken som du nevner og måler det ikke i tap.

Med 3 barn og lav inntekt er det en veldig økonomisk trygghet å ha, og som du sier så kan en sove godt om natten.

Slik jeg ser det hadde jeg ikke annet valg. En kan jo nesten ikke forvente negativ rente heller.

På en måte så håper jeg for min egen del at rentene kunne gått til værs slik at det hadde vist at jeg gjorde ett klokt valg. På en annen side så ønsker jeg ikke andre så vondt så håper det blir ett sted midt mellom.

Tja, men tanken på at det også kan ha vært på kanten til lønnsomt å binde renten har nå dukket opp ett par ganger den siste tiden. Men uansett hvordan det går så er det jo ikke særlig rente å snakke om for min del. Bedre at jeg går i tap enn at det går til dundas for mange andre.

Sover godt om nettene i det minste. Ei heller bekymringer når det kommer til lånet. Er det som teller for meg. En komfortabel livssituasjon.