View Single Post
UncleSam's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
For en jævlig verden vi lever i. For denne karen er kanskje samtalen med deg dagens høydepunkt og en av få gleder han har igjen. Ikke ett eneste positivt ord har du å si om han, kun at han serverer deg de samme historiene hver gang dere snakkes og er "utrolig kjedelig å prate med".


Like forbanna skal du hjelpe han og prate med han, men altså kun i håp om å få overta og arve alt fyren eier.

Ha litt respekt for andre mennesker og særlig de eldste som har levd et langt liv og opplevd langt mer enn deg. Fu prater som om du kjenner mannen ut og inn. Tenk om han hadde fått vite hvordan du satt å skrev om han på nettet.

Begynner du å få dårlig tid nå?? Du vil altså få han til å skrive under de rette papira før han blir surrete i hodet og glemmer at du har kastet bort masse tid på han og lata som du har brydd deg?
Vis hele sitatet...
Har ikke lata som jeg har brydd meg, har alltid vært ålreit mot han lenge før denne tanken dukket opp, men jeg innrømmer jeg begynner å bli lei av å være hans høydepunkt i dagen. Alle relasjoner jeg har, har jeg av en grunn. Jeg har venner jeg kan ha interessante samtaler med, lære noe av. Det er interessant å snakke med mennesker med andre perspektiver på ting, eller gode historier som eldre ofte har. Men han faller ikke inn i den kategorien, og derfor ser jeg ikke hva jeg har igjen for å være snill. Det er selvsagt lett å skrive her at man er uselvisk og godhjerta og hjelper folk uten å ønske noe tilbake, men gjør dere det? Mulig det er jeg som har et over snittet "noe for noe" syn på verden.