View Single Post
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Det er jo rullebladet som er problemet. Jeg tar glatt både bot og til og med et lite opphold i fengsel fremfor rulleblad.

I praksis - lite å juble over.
Vis hele sitatet...
Tja, ikke akkurat lite å juble over, nå kan man nemlig ha råd til litt mer å ruse seg på, kan man ikke?

Jeg satt på en restaurant da jeg leste artikkelen ca kl 17:11, omtrent 5 minutter etter at den ble publisert.

Jeg ble først sånn hæ, nei, nå leser jeg en gang til.
Og så ble jeg sånn nei? Hva?

Broren min jobber på restauranten og la merke til det. Han kom til meg og spurte om hva det var

Jeg viste ham artikkelen, og han spurte om det virkelig er VG, eller om det er en forsinket aprilsnarr fra meg. Jeg er typen som driver og aprilsnarrer ofte.

Så ble han sånn og hentet sjefen sin, så tok de seg en pause i bakgården. Hva de gjorde der har jeg ikke peiling på, men broren min var litt vanskeligere å få oppmerksomheten til etterpå.

Jeg håper at dette gir et godt dytt inn til reformen vi har sett etter lenge, selv om jeg står midt mellom begge sider. Jeg vil stoppe den unødvendige forfølgelsen av stonere, men samtidig vil jeg ikke at ungdommer skal begynne å ruse seg.
Sist endret av Tysteren; 8. april 2022 kl. 18:55.