View Single Post
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
398
Kan hende at du bare trenger sosial trening og ny omgangskrets. Jeg var sjenert da jeg var yngre, ble en del mobba til tider og turte bare henge med folka som drev med rus, slåssing og faenskap. Var vel de jeg hadde mest til felles med - sånn jeg tenkte. Hjalp heller ikke at jeg bytta skole annethvert år pga flytting.

Så lenge du er en kul fyr ellers så tror jeg de fleste driter i om du har talefeil eller stammer. Vet ikke hvor ofte det skjer men sannsynligvis tror du selv at det er værre enn det høres ut for oss andre. Ofte er det sånn. Finn deg ordentlige venner og bygg opp selvtillit, begynn der!

Når det er sagt sâ kom deg gjerne til lege/psykolog og få undersøkt det du beskriver, jeg er ikke helsepersonell.

Jeg har også begynt å stamme av og til, tror det er mest fordi det er uvant å snakke norsk etter tre år med engelsk. Fortsatt en slags tilvenningsfase. Hender jeg må stoppe et par sekunder midt i en setning for å finne ordet jeg leter etter.

Hvis du er innom Oslo så ikke nøl med å sende meg PM om du skulle ha lyst. Jeg har nok også noen autistiske trekk men har lært meg å leve med at jeg er den jeg er. Har gått kampsport selv, muay thai. Keen på å begynne med krav maga etterhvert, kanskje taekwondo.