View Single Post
Sitat av Absurd Vis innlegg
jeg er 27 år og tenker på å ta mitt liv hver eneste dag, jeg tror ikke livet skal være sånn. men sånn er det. Jeg har generelt veldig positivt syn på livet, men jeg er veldig ensom, og jeg tror det kan bli tungt over tid om man ikke deler slike ting med andre. Ta vare på deg selv å oppsøk hjelp før du ender i en så mørk grop du ikke trodde fantes..
Vis hele sitatet...
Ting ble lettere for meg når jeg sluttet å være så blodig positiv til livet. Jeg var en klassisk pleaser som gikk rundt å smilte, stilte opp, løftet andre opp og brøt inn der jeg så urettferdighet. Sikkert i et patetisk håp om at jeg en dag skulle få noe igjen for det i form av tja..lykke, kjærlighet, generell medgang. Det har jeg sluttet med, nå forventer jeg ingenting (fra hverken noe eller noen), ser på livet som først og fremst langt, kaldt og full av skuffelser. Det gjorde ting enklere å takle. Skjer det noe bra så blir jeg heller positivt overrasket. Men sitter ikke lenger å venter på det. Bli glad i ensomheten din, det er håpløst vanskelig å få innpass.
Sist endret av Hard-hitting; 5. oktober 2021 kl. 10:09.