View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sovnet en gang på dass av alle plasser, hadde vært våken lenge på speeden og endelig landet med noe piller og heroin. Sovnet med hele overkroppen hengende forover. Jeg våknet etter gud vet hvor lenge, hadde bokstavelig talt ingen følelse fra underlivet og ned, det var som å ta på to lår som ikke var mine. Jeg freaket ut og stresset iherdig for å få liv i de igjen, etterhvert begynte det prikke å stikke, smertene var sinnsykt intense, det gav seg til slutt og jeg klarte å stå oppreist . Etter dette mast jeg evnen til å gå og stå oppreist når jeg bikket over en viss dose dempende rusmidler.Altså beina funket fint helt til jeg satt en smell for mye. Da ble jeg sittende på bakken og kom meg ingen vei før rusen hadde lettet litt. Jævlig creepy, jeg ble rusfri en stund etter dette så kroppen ordnet heldigvis opp på egenhånd.

Jeg vet at der er mange som får drop fot (nerveskade) på denne måten, da det er ganske vanlig å lapse i diverse uheldige stillinger spesielt når man er på minus og/eller benzo.