View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla. Holder litt på med en rus glad dame, vi har ikke drevet på så ofte. Skal holde denne tråden kort gidder ikke så mye unødvendige detaljer.
  • Hun er alltid med meg når jeg har rus.
  • Sier smigrende ord, som at jeg betyr alt for henne, bla bla.
  • Tåler nesten ingen kritikk.
  • Knulla masse andre menn, men når vi er i senga så er hun alltid "sliten" "not in the mood"
  • Hun er jævlig bestemmende over alt mulig, og kritiserer oppførselen min ganske ofte.
  • Snakker hele tia med masse menn for å få rus eller økonomiske goder.
  • Var en kald tispe når jeg hadde smålig kjærlighetssorg for henne.
  • Opplever at hun latterligjør meg på et skjult og feigt hvis.
  • Ser det på kroppspråket hennes.
  • Hun er alltid offeret i diskusjoner i små diskusjoner.
  • Pult masse andre, men med meg så er hun alltid sliten og vil sove.
  • Sjeldent hun mener at det er noe feil med henne. Utenom når hun sutrer over at hun er stygg eller noe for å få oppmerksomhet, de fleste kjerringer gjør jo det.
Når jeg blir sint eller har andre følelser så må jeg alltid roe ned.
Ser på kroppspråket at hun syns jeg er en tulling. Sånn litt arrogant smil eller andre typiske kroppspråk tegn som er negative. Har ikke vært så mye med henne men tiden vil vise. Hun vet at jeg er ensom og at jeg ikke har vært i et langt forhold, så jeg tror hun gjør ting, spiller på følelser, sender flaue rusvideor av meg til kompiser og lagrer dem, som om det skulle vært morsomt med ghb overdose. Også ga jeg henne kredittkort info til en app som er urelevant med en fordel til oss begge, stoler ikke på henne, hun er junkie, ja det var til elsparkesykkel. Hun har opplevd mye traumer hele livet så derfor har jeg mistanke om at hun har sosiopatiske tendenser. Hun sier ofte det jeg vil høre, men mener hun er mer utviklet i hjernen av enn meg som jeg syns er jævla frekkt. Alltid min oppførsel som er feil, når jeg snakker om hennes dårlige tendenser kommer hun alltid med sånne sutre argumenrer om alt det skjipe hun har opplevd for å få meg til å få medfølelse, typisk manipulasjon. Noen menn her inne som er litt hobby psykolog og holdt på med en dame med samme type trekk?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en kjip situasjon. Det du føler er helt klart i din oppfattelse av en eller annen, sannsynligvis flere, grunner som gjør at du har det her inntrykket. Merker meg når du sier:
Har ikke vært så mye med henne men tiden vil vise.
Vis hele sitatet...
Spørsmålet mitt er hvorfor? Hva i dette sammendraget sier til deg at du burde finne det ut med tiden? Det her virker som ett elendig utgangspunkt, og en tikkende bombe som kommer til å slå deg i trynet før eller siden.

Ingenting i sammendraget ditt peker til hvorfor du liker henne, hva du liker med henne eller hvorfor du skulle ha lyst til å kjøre på videre med dette?

Om det er fordi du er redd for å være alene at du holder på henne, så er det bedre å rive av plasteret nå istedenfor å måtte kutte av seg arma for å kvitte seg med infeksjonen down the line.
Har du aldri gjort noe så dumt at du angrer så jævlig bare fordi det var så dumt, så unngåelig.

Det er som å plutselig bli skikkelig syk, sånn at du begynner å sette pris på de dagene du ikke var det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kommer og er blid vær gang jeg har knark? Ikke la deg bli utnyttet ,hvorfor vil du i det hele tatt ha nasty mus fra en sliten junkie som puller rundt på alle.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noe synd på deg
Vis hele sitatet...
liten sidenotis her; aldri sett ett mer passende alias.

Jeg elsker henne og vil ikke miste henne.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du elske noen du ikke er godt kjent med?
Sist endret av Jokke; 15. november 2020 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.