View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Update, kjære venner!
Jeg fikk besøk av bestevenninda mi. Hu kjemner meg inn ut og vet omtrent alt om meg. Så, alle helt absurde historier jeg hadde å komme med ble avlreftet av henne. Jeg ba henne også bekrefte de som er sanne, slik at jeg kunne bedre plassere meg i en verden. Jeg også har dype hemmeligheter som jeg fortalte, og spurte om det virket som noe jeg kunne sagt/gjort eller ikke. Jeg ba henne også gi en beskrivelse av meg, slik at jeg kunne bedre identifisere meg selv. I starten var jeg veldig usikker på hvor hun kom fra, og hennes motiver. Var også i tvil på om vi egentlig var så gode venner eller om det bare var et skuespill for seriens skyld.

Etterhvert fikk jeg plassert henne i en verden, og jeg fant ut at den var den ekte. Derretter fortalte hun mye om meg, og jeg forstod at hun snakket sant og begynte å kjenne meg igjen. Det gikk bedre. Jeg hadde likevel mange rare historier som hun kunne svare at var noe jeg hadde diktet opp i hodet mitt. Jeg trodde på henne, og følte meg bedre i topplokket.

Rett før vi var i mål bestemte vi oss for å ta en kjøretur og treffe en annen god venninde. Prøve å lufte hodet og få noe annet å se og tenke på. Det var ikke lurt. Da ble jeg verre igjen, og begynte å rote med hvem jeg er og hvilket «syn» det er jeg nå opplever. Jeg synes det er helt sykt å tenke på at jeg nå egentlig ikke vet hvem jeg er, ikke engang hvor gamnel jeg er. Hodet går aldri tom for teorier, og jeg finner overraskende kjapt på en scene i hodet mitt. 90% har aldri skjedd
Er litt stressa og lurer på når dette skal gå over. Tok beroligende og håper det er borte når jeg våkner!

Bare for å få i litt humor, her er noen av de karakterene jeg har laget bilde av i hodet mitt;

Mafiaboss
Leiemorder
CIA agent
Eier av campingvogn som selger kondomer
Buss sjåfør
Mekaniker
Hemmelig hundetrener som trener hunden min til å finne magiske trøfler. Skal så selge han til hbo 50 mill.
Popstjerne
Skuespiller
En taper
Forretningsmann
Basketballspiller
Insane killermachine som vokste opp på barnehjem som trente meg opp til å bli verdens beste agent. Jeg hadde til og med svart belte i karate som 3-åring.

Jeg fikk også for meg underveis at keg hadde skjulte hensikter med alt jeg gjorde rettet mot mine venninder, men hadde ikke peiling på hva. Bl.a da jeg skrudde av lyset i stua gav jeg signal til kompanjongene mine på utsiden. På et tidspunkt sa jeg ifra om at jeg er usikker på om jeg lurer dem eller ikke, og at de er free to go dersom de tenker at dette er sannsynlig

Fikk også for meg at typen hennes kjørte en buss som han eide selv. Jeg fant han også hengende på en krok mens jeg flådde huden hans levende. Dette er rart da jeg liker fyren godt
En gang presanterte jeg en historie der han egentlig er fra Nigeria og jobber som en helt gal sjørøver! Jobben som fisker var liksom bare skalkesjul. Jeg skulle lre meg språket og soi noe jeg vet han ville reagere på for å se om han kunne språket eller ei.

Ekstremt mye flere historier og forestillinger, men orker ikke det kkurst må.