View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tilleggsinfo; Bipolar 2, vært i ikke rusrelatert psykose tidligere, men da har det alltid vært paranoia, sammensvergelser, veldig aggresiv og voldelig, og har holdt på å skulle sprette opp «spioner» med kniv. Denne gangen har jeg ingenting av dette. Har tidligere vært flere ganger innlagt.

Svært lite erfaring med MDMA og røyk. Alltid holdt meg passiv, nettopp fordi jeg er redd for å havne i min «vanlige» psykose. Den gangen her har jeg altså vært idiot. Livet har vært veldig surt, og jeg har søkt trøst i rus. Har derfor ikke tatt antipsykotisk fordi jeg ville ha full opplevelse.
Jeg vet, helt idiotisk, føler meg så dum. Her er mye forhistorie som jeg ikke trenger å ta her.
Jeg ønsker heller ikke moralprekner eller råd om å holde meg unna osvosv i fremtiden da dette er noe jeg er fullstendig klar over. Jeg er egentlug kjent for å være veldig forsiktig og ha stor respekt for drugs, og det å kjøre så hardt er helt ulikt og nytt for meg... Vil legge til at å oppsøke helsevesenet er av kompliserte grunner helt uaktuell!
Vis hele sitatet...
Vet du ikke hadde lyst på moralske pekepinner. Men jeg håper du ihvertfall prioriterer og undersøker hva slags stoffer som er verst for deg om du er bipolar.

Det er enkelte rusmidler som har potensialet til å fucke deg noe jævlig om du lider av psykisk sykdom. MDMA inkludert.