View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Skreppo Vis innlegg
Så egentlig er det politiet som står for 100% av hasjen i norge, da vil det jo si at det er politiet som gjør folk kriminelle.
Vis hele sitatet...
Nei, politiet står ikkje for 100%. Dei står for 50kg, som antakeleg er ein brøkdel av det som vert smugla. Det er årleg beslag i den størrelsesordenen, og det antyder at volumet nok ligg i området tonn.

Viare får vi anta at folk til ein viss grad er ansvarlege for eigne val.
Sitat av Skreppo Vis innlegg
Og det er ikke sikkert betew hadde gjort noe kriminelt selv om han har kontakt med et kriminelt nettverk.
Vis hele sitatet...
Det er uansett brot på vilkåra for prøveløslatinga, så han braut dei når han hadde kontakt med slike miljø. Kriminalomsorgen kan gje vilkår for løyslating på prøve.
Sitat av Skreppo Vis innlegg
Når man har venner og familie som driver med sånt så tipper jeg at det ikke er bare bare å komme ut fra fengsel og ha streite venner!
Vis hele sitatet...
Nei, men det er jo til ein viss grad frivillig å vere kriminell.
Sitat av Skreppo Vis innlegg
Det vil jo si at noen i politiet visste at det de gjorde var gærnt, men de turte antagligvis ikke å si fra pga da hadde de sikkert blitt halshugd (dårlig for helsen det) .. Jeg bare skjønner ikke hvorfor man ikke lager en riot/opprør. Det trengs VIRKELIG i Norge.
Vis hele sitatet...
Eg er einig i at politiet har vist svært uheldige tegn, og hatt ei utvikling mot stat i staten. Men løysinga på det er faktisk ikkje en haug stonere som roper på hasjen sin. For det er strengt tatt eit av dei mindre problema med politiet i dag.