View Single Post
Jeg har 3 ulike kredittkort fra dnb mastercard, bank norwegian og komplett bank. alle er tilnærmet makset ut og jeg skylder rundt 45k.

Jeg er desperat og i nød etter rundt 30k nå innen få dager, så jeg tenkte å refinansiere (har fått tilbud om det) slik at de betaler gjelden på kortene mine og jeg heller skylder dem den samlede verdien. S

Jeg tenkte så at når dette skjer så har jeg mulighet til å få tak i de 30k igjen ved å benytte mastercardet fra dnb, bank nor og komplett da gjelden er betalt ned grunnet refinansiering.

MEN, så leser jeg plutselig at mange banker sperrer kredittkortet etter refinansiering for at det ikke skal bli ytterligere gjeld... noen som har erfaring/vet hva som er vanlig praksis for dnb mastercard(10k kredittramme), bank norwegian(20k) og komplett kredittkort(20k ramme). Hvor kjapt tar det før gjelden på kortene er betalt etter jeg signerer avtalen, går det på dagen eller må jeg vente lenge?

Hvordan får jeg raskest tak i 30k, skulle helst hatt det innen 1-3 dager. Jeg har ingen betalingsanmerkninger og er like over 30 år.


Noen som har noe erfaring med dette selv som kunne hjulpet med informasjon? Har aldri hatt gjeld før, men er i en vanskelig situasjon nå.