View Single Post
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Når døden skyldes direkte av ett fall, alikevel blir det notert som covid død - noe som kan ha bidratt til hendelsen men ikke er direkte årsaken så blir det helt feil i mitt hodet,
Vis hele sitatet...
Flaks at denne feilkilden ikke er tilstede når man vurderer skumle vaksinebivirkninger.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
men når det kommer til sars-cov-19 er jeg mer skeptisk enn andre vaksinetyper, that's it.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor? Den er jo langt bedre testet, og har vist seg tryggere i bruk enn mange gammeldagse vaksiner.

Ser noen av svarene/spørsmålene til meg har blitt slettet. Men ja, jeg vet at mange kvinner får menstruasjonsforstyrrelser etter vaksinen. Jeg er faktisk en av dem. Det er en kjip bivirkning, men tusen ganger heller det enn langcovid. Menstruasjonsforstyrrelser er dessuten veldig vanlig. Ikke at jeg ikke tror det er en reell bivirkning, men det er åpenbart veldig langt fra alle tilfeller som oppstår etter vaksinen som faktisk skyldes vaksinen. Uansett, det er en risiko som må vurderes opp mot ettervirkninger av korona, ikke mot koronadød. Det viser seg at det er ganske mye mellom død og frisk når det gjelder den sykdommen.
Sist endret av *pi; 12. august 2022 kl. 00:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.