View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Gratulerer


Du er også blant de 22 923 personene i Norge som har klart å pådra deg covid mer enn en gang.
Vis hele sitatet...
Poenget er ikke at jeg er så jævlig kul eller bedre enn andre, men at jeg gjør en reell innsats for å holde meg frisk og sprek. Og det har funka, eller så er jeg bare heldig.

Du kan ikke mene at jeg stiller likt med Pål på 34, en colaslukende tjukkas som spiser potetgull med ene hånda og sjokolade med andre og ikke har mer mosjon enn mellom huset og bilen?

Jeg anbefaler alle som vil ha vaksine til å ta den, så gir jeg faen i de som ikke vil uansett grunnlag. Men still ikke meg på sidelinje med Pål og si vi er like utsatt for å bli sjuke og belaste samfunnet. Og sett meg ikke i bås med antivaxers og konspirasjonsteoretikere, er det for mye å be om?

Jo takk, men jeg skjønner ikke hva du prøver å si? Prøver du å gjøre narr av meg? For hva eventuelt? Fordi jeg har hatt det to ganger? Prøver du å poengtere at jeg ikke er unik? Eller fordi jeg umulig kan være sunn og frisk som har hatt det to ganger? Hva er poenget ditt?