View Single Post
Sitat av Abishgal Vis innlegg
On point!

Mer seriøst though. Bare min personlige mening. Syntes alle som er 100% sikker på at Covid er en konspirasjon, og de som er 100% sikker på at det ikke er en konspirasjon - begge er dumme og mangler kritisk tenking.

Syntes det er naivt å tro at når verdens rikeste tjente vanvittig på pandemien, i unison med det faktum at at alt og alle stemmer som sa noe som helst imot pandemien - ble brutalt sensurert overalt. Så er det sannsynlig at noe er up.

Å være skråsikker på at ingenting opp i alt dette er mistenkelig, er skråsikker på at det hele er en stor konspirasjon - er etter min mening 2 ekstremer som er like gale.

Har ingen hard stance selv som utelukker det ene eller andre.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg.

Etter å ha analysert det som var tilgjengelig av informasjon konkluderte jeg med at covid ikke var farlig for meg og at vaksinasjon var unødvendig. Slik jeg vurderte det med svineinfluensa.

Jeg er top 1% av befolkningen i både styrke og kondisjon. Spiser sunnere enn de aller fleste, lever på viltkjøtt og knapt noe prosessert mat. Jeg fester ikke og er sjelden med mye folk. Jeg er en frisk og sprek kar.

Jeg hadde både delta og omikron og begge var for meg milde forkjølelser. Isolasjonen var den eneste påkjenningen.

Men på tross av det så blir jeg en anitvaxer, en egoistisk jævel som ikke tenker på andre enn meg selv - slik enkelte legger det fram.

Jeg jobber for å være frisk og sunn og jeg hadde medlidenhet for de som ble syke, men polariseringen og hatet jeg opplever som «antivaxer» har gjort meg mer og mer kynisk og medlidenheten for de som ikke tar vare på seg selv, blir sjuke og dauer forsvinner mer og mer.

Problemet er ikke sånne som meg, men dere fanatikere i begge ender. Dere er farligere for samfunnet enn covid noen gang har vært.