View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Du viser jo med all tydelighet at du holder vaksinen og sykdommen til helt ulike standarder.

Din sammenligning går på at mange har fått fæle bivirkninger av vaksinen, mens de fleste som har dødd av covid hadde underliggende syldommer. Men det blir vel litt feil å sammenligne å dø på respirator med å få uregelmessig menstruasjon? Gjør noen reelle sammenligninger heller. Jeg forventer ikke kilder eller faktiske tall her, bate litt synsing på hvordan du tror det ligger an i følgende spørsmål:

1: Hvor mange pr 10.0000 har dødd av vaksinen vs hvor mange pr 100.000 har dødd av covid?

2: Hvor mange prosent døde i de to gruppene var i risikogrupper?

3: Hvor mange fikk ettervirkninger av vaksinen vs hvor mange fikk ettervirkninger av sykdommen?

4: Hvor stor del av ettervirkningene i de to gruppene var alvorlige og/eller langvarige?

Tør du å dele noen tanker om hvert av disse, eller blir det for mye kognitiv dissonnans når du skal forsvare standpunktet ditt da?
Vis hele sitatet...
Meningen var ikke og sammenligne dem. Men nevnte det siden det stod i statistikken. Men du ser selv hvem som har tatt kvelden av dette viruset. Gamle/skrøpelige folk. Jeg er verken gammel eller har noen sykdommer. Derfor føler jeg ikke at jeg har gjort feil. Fikk heller ikke covid tidelig har holdt meg borte fra folk, fikk ikke covid før for 7 mnd siden. Det kom da i hus via dama som hadde 3 stk vaksiner. Kunne valg og flytte ut for den perioden. Men valgte da og lavær siden statistikken viste at muligheten for at jeg skulle dø/bli innlagt var forsvinnende liten.