View Single Post
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Mye av argumentasjonen min er basert på kunnskapen til Dr. John Campbell, en ekte lege (i motsetning til andre her på forumet) som ser på saken på en objektiv måte, uten å ta standpunkt på verken ene eller andre siden. Jeg anbefaler å ta en titt på videoene hannes om man er interessert i en saklig "break-down" av studier og faglitteratur knyttet blant annet, sars-cov 19 vaksinen.
Vis hele sitatet...
Ja her viser du jo egentlig det jeg sa at du er tettpakket inn i saueflokken med en boble av ull rundt deg til en Dr (men ikke lege) og andre forståsegpåere. Du behersker også argumentasjonen så dårlig at motsvaret ditt er å henvise meg til timevis med video, istedenfor å gjengi det som faktisk er relevant

Sitat av Trooploop Vis innlegg
... man bør aldri stole blindt på ting og alltid ta ting med en klype salt, hvertfall noe så stort som ett pandemi som påvirker hele menneskeheten.
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg ikke heller, jeg er faktisk åpen for å endre mening om data endrer seg, i motsetning til de som er anti-vaksine.

Sitat av Trooploop Vis innlegg
Selvfølgelig er det "hemmelige mørkemenn" bare at de ikke er så hemmelige lenger. Man kan ikke være så naiv og benekte det når 26 stykk eier like mange ressurser som halvparten av verdens populasjon, men andre ord har de utrolig mye makt og kan påvirke hele land og kontinenter ved hjelp av ressursforvaltning, lobbyisme, bestikkelse og korrupsjon.
Vis hele sitatet...
Her er det samme påstanden omformulert fra mitt første svar til deg som du unngikk å svare på, så jeg omformulerer meg igjen i håp om at du klarer å svare. Mange av disse personene driver eller eier selskaper som er direkte konkurrenter på deler eller alt av sitt virke. De har jo alt å tjene på å dokumentere og publisere alt det gale som du hevder denne gruppen gjør. Ja det er lett å ta hendene foran fjeset 🙈 og skylde på disse onde milliardærene, som er så smarte og mektige at de klarer å styre hele verden i sin retning, men er svake nok at de ikke klarer å hindre at "hobby" journalister avdekker hva de gjør, og får naken bilder og utroskap lekket.