View Single Post
Sitat av Synderen Vis innlegg
Jeg har aldri vært i stuen din, vet ikke hvem som har vært der, vet ikke hvor den er eller noe som helst om den. Erklærer jeg da at det er en annen person som gjemmer seg bak sofaen uten at jeg har noen beviser for det så har jeg ikke rett om det viser seg at det er noen der. Min konklusjon er ikke basert på noe logikk eller har beviser som tyder på det, og kan ikke sammenlignes med en konklusjon som baserer på det.



Jeg vil påstå at du er en sterkere følger av din saueflokk en meg, argumentene du kommer med har jo alle hørt før, og de er neppe originale fra deg. Du har jo tatt disse argumente for god fisk uten å være kritisk til kilder og innhold. Hvor fikk du dine argumenter fra, hvordan vet du at du ikke bare har hoppet inn i en ny saueflokk?



Jeg kan si meg ening om at det er mye maktsyke folk i verden, men det gir meg også håp til vaksinens trygghet og effektivitet. Det finnes jo mange forskjellige vaksiner til COVID utviklet av mange forskjellige selskaper og land. For mange var det også utrolig mye prestisje rundt dette. Spesielt selskapene kan jo tjene bra på å få konkurrenter vekk fra vaksinemarkedet, og de har kapital og resurser til å faktisk forske på konkurrentenes vaksiner. Jeg vet at de vil ikke nøle med å publisere verifiserbar forskning som kan skade sine konkurrenter, men vi har ikke sett noe slikt.
Vis hele sitatet...
Hei

Mye av argumentasjonen min er basert på kunnskapen til Dr. John Campbell, en ekte lege (i motsetning til andre her på forumet) som ser på saken på en objektiv måte, uten å ta standpunkt på verken ene eller andre siden. Jeg anbefaler å ta en titt på videoene hannes om man er interessert i en saklig "break-down" av studier og faglitteratur knyttet blant annet, sars-cov 19 vaksinen.

Jeg synes også det er morsomt å lese kommentarer fra andre medlemmer av freakforum som "disser" meg basert på dems egen oppfatning av det shitshowet, man bør aldri stole blindt på ting og alltid ta ting med en klype salt, hvertfall noe så stort som ett pandemi som påvirker hele menneskeheten.