View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan ikke prøve å røyke grønt for da blir det astmaanfall. Aldri prøvd hasj eller grønt så vet ikke hvordan jeg vil reagere. Men jeg vil bare kunne kose meg med litt rus nå og da. Er voksen og bor for meg selv så gjør ingenting om rusen varer lenge. Da får jeg bare planlegge godt på forhånd slik at rusen ikke varer helt til jeg må på jobb eller har avtaler med folk. Vil holde akkurat dette med rus helt privat og ønsker ikke dele det med andre. Vil bare utforske hasjkaker alene. Det må vel gå om jeg bare er moderat på mengde hasj og jeg trenger jo ikke spise en hel langpanne med hasjkake, kan sikkert bare ta et stykke og nyte rusen? Om rusen varer 1 time eller 12 timer gjør ikke noe. Sålenge jeg vet på forhånd omtrent hvor lenge det varer. Kan jo ta hasjkake på lørdagsmorgen og nyte rusen på ettermiddag og kveld også bare sove og slappe av når rusen går over? Da er jeg jo sikkert helt fin til jeg skal på jobb på mandag? Trenger ikke være hasjkake, har sett oppskrift på hasjkakao så kan godt drikke hasjen om rusen kommer raskere og går ut fortere om man drikker det.
Vis hele sitatet...
det å få astmaanfall av Weed er noe du har erfart selv eller noen som har sagt det? De jeg kjenner med kraftig astma har alltid en forbedring i symptomene i perioder de røyker. Om det er noe du har erfart kan du prøve å fordampe cannabisen ved å bruke en pipe som dette. https://www.shady.no/products/eagle-bill-vaporizer

Vil nok absorberes litt fortere i en varm kakao enn i en kake men det vil vare det samme. regn 6 timer ca hvor du vil være fjern. husk å dosere lavt i begynnelsen.