View Single Post
Sitat av twoDamnPi Vis innlegg
kun kritikk til meg ja. Det er dette jeg er lei av.

Det var ikke meningen å sammenligne akkurat oss -----

Men for å være ærlig så tar jeg meg litt - litt - nær av det du sier eller impliserer om meg, som jeg har klippet ut i sitatet.
----
Og vil gjerne påpeke at jeg trener seks ganger i uka, trener mot triatlon, spiser veldig sunt, og har nettopp vært på rutinekontroll hos legen og fått toppkarakter i alt. Så jeg er nok i god form, selv om jeg er tynn.

Merker at nå ser dette veldig personlig ut og defensivt over akkurat min personlige kropp her, men det er ikke poenget, jeg valgte bare å bruke meg selv som et eksempel. Ikke for å skryte av meg selv eller noe, men for å være sikker på at ingenting er photoshoppet osv.
Vis hele sitatet...
Det han skrev var ikke kritikk til deg, det var generelle argumenter basert på bildene og spørsmålet du la ut. Såpass må man vente seg når man publiserer bilde på et forum Han impliserer ingenting og kommer ikke med en eneste kritisk kommentar til kroppen din, men drar skjønnsidealer opp mot historie og veier helsespørsmål mot spørsmålet om vekt. Han bruker deg som eksempel, på samme måte du gjorde i din første post. Er enig i at både det å hylle fedme eller det å "hate" på tynne er dumt, men det løser ingenting å fortelle verden hvor mye du trener eller hvor sunt du spiser. Er forøvrig strålende at du er i den formen du er altså, men det har ingenting i denne debatten å gjøre. IMO.