View Single Post
Begynte å lese denne tråden for et par uker siden, og det ble så fristende at jeg måtte bestille!

Registrerte meg omsider på forumet i dag, kun for å poste rapport:

Bestilte på Barlowe's sider, fikk pakken i posten kl 09.30 i dag, leveringstid 6 dager.

Tok 1 kapsel kl 09.30, med min vanlige doble espresso til.

Kl. 10.40 merket jeg ingenting, og var som vanlig trøtt som ei strømpe når effekten av den doble espressoen gikk over. Hadde spist noen brødskiver til frokost med et par glass melk kl 8.30, så det kan ha hatt noe å si.

Tok en til 10.40 og hoppet i dusjen. Syntes snoppen var litt mindre enn vanlig, pungen strammere, men ikke i nærheten av effekten av amf.

Kl. 11: Merkbar effekt. Ikke lenger trøtt, på dette tidspunktet tar jeg meg vanligvis en times blund. Lett grøssing i nakken, litt hetetokter.

Kl. 12: Tydeligere effekt, synlige symptomer på sentralstimuli nedentil, men fremdeles ikke så sterkt som på amf. Ikke lenger hetetokter, men ganske tydelig grøssing når jeg stryker meg i nakken. Lett tankespinn. Føler meg klart mer energisk, faktisk så energisk at jeg orket å registrere meg og poste dette for andre som måtte være interessert.

Er sånn passe fornøyd hittil. Jeg vil si det har middels sentralstimulerende effekt ved inntak av 2 kapsler (Jeg veier 100kg). Ikke så sterk effekt at det er åpenbart for de rundt meg, men likevel ganske merkbart for egen del.

Spent på hvor lenge effekten varer og i hvilken grad man tilvennes.

Kommer nok til å bestille mer.