View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg beklager om jeg kommer ut kvasst i dette innlegget:
Dagbladet er langt i fra en seriøs avis, den henger godt innenfor tabloid sjangeren.

Og det tar ikke mange av oss her å legge 2 + 2 sammen for å komme fram til at dere vil vinkle hele greia negativt for å skremme vettet av gamle husmødre, samt få fokus over saken for å så lede til lovendringer på grunn av hysteriet dere skaper.

Jeg mener jeg snakker for de seriøse brukerne på dette nettstedet når jeg ber deg avstå fra å prøve å lage en "story" på noe du aldri kommer til å forstå, hverken subjektivt eller objektivt.

De du eventuelt vil komme i kontakt med via denne framgangsmåten er mediakåte barn/ungdom, som vil få sine "15 min i rampelyset". Hverken du, de som står fram eller norges befolkning vil oppnå noe som helst positivt av en vinkling slik du prøver på, da kan du like greit skrive om ungdom som dypper tampongen i sprit.

Om du virkelig er seriøs i din sak, vil jeg anbefale deg å gå andre veien: Få kontakt med botanifora etc, folk som faktisk har en genuin interesse for planter og deres virkninger, no offence til medlemmene her på forumet, men som moderator med 5 års tid på dette forumet, fremstår en veldig liten andel som seriøse folk.
De som er seriøse (dere vet hvem dere er) kudos til dere.