Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Sitat av r0bin Vis innlegg
Jeg også skjønner at de ønsker å unngå kast, men da skjønner jeg ikke poenget med åpningstider plutselig. Da kan de jo heller bare ha åpent til alt er solgt ut og så stengte, for hva er poenget å ha åpent hvis man ikke har noe å selge.

Nå sier jeg ikke at de trenger å bake nye brød kvart på stengetid, men jeg synes det er dårlig når dem ikke har samme utvalg et par timer før stengetid som på morgenen.



Jeg forstår hvorfor dere begynner tidligere, men det burde fremdeles ikke være slik.
Vis hele sitatet...
Egentlig burde du komme tidligere, du utelukker et helt sortiment fordi en brøkdel av det blir avslutta litt før stengetid. U haz a luxury problem

Sitat av williams123 Vis innlegg
etter å ha lest gjennom denne tråden er det ganske tydelig hvor "kaksete" man blir etter å ha jobbet i butikk. Mange av dere som klager på kunder som trenger hjelp og kanskje ikke er av den tekniske typen og klager på kunder som vil ha service, vel gjett hva folkens, det er faktisk jobben deres og hvis det er så slitsomt så finn en annen jobb.
Vis hele sitatet...
De fleste klager mer over de samme hverdagssituasjonen, som er naturlig del av å takle og jobbe i et service yrke. Dette hadde du vist med 1 uke i samme jobb, bra du vet hva du snakker om