View Single Post
Jeg måtte jo selvfølgelig prøve dette i natt jeg også! Og fikk en uventa opplevelse!
Jeg pleier å slite med å sove, ligger som regel 2-3 timer før jeg klarer og sovne. og jeg husker veldig sjeldent at jeg drømmer, eller hva jeg drømmer.
Etter jeg leste denne tråden igår kveld, bestemte jeg meg for at dette SKAL jeg prøve, og jeg skal klare det.
Sånn gikk det for seg:

-Jeg skrudde av alt som kunne forstyrre.
-Rommet var bekmørkt
-Jeg fant en stilling jeg likte
-Begynte å puste rolig og telle opp til 50, som trådstarter forklarer
jeg gjorde dette 3 ganger, så det vil si at jeg telte tilsammen 150 ganger ++.
det som er morro er at når jeg kom til 100, så begynte jeg å miste tellinga, selvom det var det eneste jeg tenkte på (samt et sted jeg ville våkne opp). og jeg merket at kroppen faktisk var VELDIG avlsappet, øynene begynte å lage forskjellige mønstre og kanskje gjøre litt vondt rundt om kring i kroppen, prikker i ben og armer, som nevnt ovenfor. jeg fikk høyere puls og ville egentlig bare åpne øya, men jeg lot være.

Vips så drømmer jeg, men jeg skjønner ikke selv at det er en drøm. jeg er på vors med nærmeste venner, og øynene mine begynner å svi og renne som faen, vi løper rundt for å finne ut hva det er, jeg ser i speilet og da har jeg torner på øyeeplet, altså det hvite på øyet, vi får dem ikke bort og det blir en lang kveld med stress og tårer! derretter våkner jeg rpøig opp på ryggen med hodet i en rar stilling og øynene sjeler litt.

Jeg skjønner at dette ikke er tilfeldig, men at det kan være på grunn av WILD. Etter jeg våknet var jeg litt gira, men supertrøtt, slet litt med å sovne igjen og jeg var plutselig blitt altfor varm, jeg åpnet vinduet og lå der med munnen åpen, som en sliten hund, og orket ikke å lukke det igjen, det var så godt. det tok kanskje en halvtime før jeg sovna igjen og våknet når alarmen gikk av.

Dette var mitt første forsøk på å WILD'e og jeg faila jo miserabelt Men det var spennende, og skal prøves igjen!