View Single Post
Sitat av Mokko Vis innlegg
Jeg prøvde i går kveld også, men det gikk ganske dårlig. Det virker som om jeg har problemer med å "gi slipp på" den virkelige verdenen, etter ~10-15 minutter uten bevegelse kunne jeg fortsatt "kjenne" kroppen min, altså kjenne hånd mot kinn, bena mot madrassen osv., og jeg var fortsatt våken nok i kroppen til at jeg hørte lyder fra overetasjen. Jeg tror ikke jeg har kommet helt inn i fase 2/søvnparalysefasen, selv om jeg kjenner at kroppen etter hvert blir en del tyngre og synker ned i madrassen.
Vis hele sitatet...
Det er vanskelig. Krever ganske mye selvdisiplin å klare det. Tålmodighet og motivasjon er også viktig.

Jeg har ikke fått det til igjen etter at jeg klarte det her om dagen. De to siste nettene har jeg ikke klart å komme til fase 2 engang.

Sitat av momentum Vis innlegg
Fantastisk post!
Jeg skal virkelig klare å oppnå dette. Prøvde i går kveld, uten resultater.
Prøve å ligge bevisst å sovne, men begynte å klø så forferdelig og lå ubehagelig, så måtte bare klø.

Skal prøve å finne en iPhone app som har theta waves som kanskje hjelper på
Vis hele sitatet...
Bare ikke forvent å klar det med det første. Det kommer til å drepe motivasjonen din hvertfall.

Sitat av BatteriPakke Vis innlegg
Er MILD eller WILD best?
Vis hele sitatet...
Det blir som å sammenligne potetgull og musikk. Det er to helt forskjellige teknikker.

Kan hvertfall si det at MILD er lettere å få til, men når man først får til WILD og får inn den teknikken skikkelig. Så kan du ha bevisste drømmer hver natt om du vil. Det kan du ikke med MILD.
Sist endret av jegermeg; 10. desember 2010 kl. 11:11.