View Single Post
Sitat av Haagens Vis innlegg
Hei!

Prøvde dette i går kveld, og jeg skal tørre og påstå at jeg aldri har blitt så skremt i hele mitt liv. Fase 1 gikk egentli helt ok, kroppen ble fordømt tung å jeg sank dypere og dypere ned i senga osv som TS forklarte. Eneste er, når kroppen min ble helt nummen og ekkel skvatt jeg til av en eller annen lyd og øynene mine spratt opp. Det jeg ser er omrisset av en person som står midt på soveroms gulvet mitt å jeg blir så klart drit skremt. Jeg greier jo heller ikke røre meg med en gang og det roer meg ikke akkurat ned.

Omrisset var der bare noen få sekunder, men dette var mer en nok til at jeg ikke fikk sove noe særlig resten av natten og kom dermed forsent på jobb osv.. bla bla, boring life story

Noen andre som har opplevd / hørt om lignende? For det var helt forjævlig og jeg vegrer meg egentlig for å prøve dette flere ganger pga. dette, selv om jeg har stor kost meg de få gangene jeg har hatt lucid dreams.
Vis hele sitatet...

Haha. Dette er helt normalt. Det at du kan starte å se ting som ikke er der. Du må bare ikke bli redd! Det er greia! Alt som skjer, skjer oppi hodet ditt og kan ikke skade deg, uansett hvor skummelt det måtte virke! Jeg vil tippe at du fikk en søvnparalyse! Da kan det skje mye rart!

Jeg så engang morra til en kamerat av meg. I lufta over meg. Da freaka jeg helt ut. Det kom helt plutselig og jeg kunne se henne like klart som i virkeligheten. :/