View Single Post
Nå som jeg bare leste til side 4 av 7 (Kanskje det kom mer mens jeg leste og) så går jeg jo glipp av en del da....
Mange her sier at vitenskapen beviser at det ikke finnes... Vel.... For mange hundre år siden sa vitenskaps-folka også at jorda var flat, og nå vil dere igjen si... "Ja, men vi har jo blitt mye smartere og fått bedre teknologi nå!".
Vel, hva vil vitenskapen nå si igjen om 500 nye år? Og hvordan vet vi at kameraer og lyd-opptakere i det hele tatt er i stand til å ta det opp?
F.eks. På Nat Geo (og i naturfag-boka mi) sier de at det er noe som heter mørk materie/energi, vel... Som jeg har forstått det består vi da av "lys" materie, og de har ikke egentlig funnnet ut hva Mørk Materie er ennå? Vel, hva om det er "den andre siden" Og noen har muligheten til å se dette hvis de er det vi kaller "åpne", vi vet utrolig lite om universet... Vi kan hverken bevise eller motbevise at det fins, vel.... Det hjelper ingen. Så, hvorfor kan vi ikke bare like enkelt tro litt mere på det og være "åpne"?

Sorry for at dette er litt rotete, men jeg har det litt travelt nå... Og jeg skal lese gjennom de andre sidene i morgen.
Men i mine tanker, tror jeg på energien fra "den andre siden". Jeg beskriver også dette på en litt merkelig måte, men det er sånn jeg ser det for meg, og kanskje fordi jeg er et barn/ungdom.

God natt folkens!