View Single Post
Sitat av ballestank Vis innlegg
Har ingen kilder men kan si meg 99% sikker på at det finnes en god del uforklarte dødsfall som kan være mord, men av hva?
Vis hele sitatet...
Du mener det er mer sansynlig at ved uoppklarte dødsfall så er det et gjenferd istede for at morderen ikke la igjen noe bevis?

Sitat av ballestank Vis innlegg
har selv vært i fysisk kontakt med et gjenferd, flere ganger. Har jo ikke kommet for å møte gjenferdet men det har tatt på meg.
Ved ei gammel mølle så skulle jeg skyte villduer på et jordet. Jeg lå ved jordekanten og mølla bak. Men s jeg ligger der helt åpent helt alene er det noen som tar meg på skulderen. Jeg kjente det var en hånd sånn den tok rundt skulderen min. Jeg trodde først det bare var en kvist eller noe men det kunne det ikke vært, på flere måter. Og det er flere som har opplevd det samme der. Jeg har selv opplevd det 3 ganger på samme plassen. Nå tørr jeg ikke gå ned dit igjen.
Vis hele sitatet...
Det er da helt normalt å føle rare følelser på kroppen uten grunn, det er da ikke dermed sagt det er et gjenferd?
Hvor har du at det er gjenferd fra egentlig? Det kunne da like godt vært et usynlig romvesen eller en usynlig drage?

Sitat av ballestank Vis innlegg
Gi meg noen kilder på at det ikke finnes da? : )
Vis hele sitatet...
Bevisbyrden ligger på den som påstår noe eksisterer fordi det er ikke mulig å bevise at noe som ikke eksisterer, ikke eksisterer.

Kan du bevise for meg at det ikke finnes drager? Nei.
Kan du bevise for meg at det ikke finnes busemenn? Nei.
Kan du bevise for meg at Gud ikke finnes? Nei.
Kan du bevise for meg at jeg ikke kan fly? Nei.
Kan du bevise for meg at hester ikke driter penger når ingen ser dem? Nei.