View Single Post
Sitat av Torefaen
Hvis jeg forsto deg rett, så lurer du på hvorfor det er mye rasisme i norge?

Personlig dømmer jeg ikke folk før jeg har blitt kjent med dem, og jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke liker innvandrerne i lillehammer. (de jeg kjenner da.)
Jeg har uttalige grunner til å ikke like dem, og noen få for å faktisk like dem.
Vis hele sitatet...
Posten til torefaen inneholder en drøss mer tekst, men laange quote-bokser er kjett O.o


Jeg så enig, så enig. Sagt på en kort, bestemt måte; Jeg har ikke noe imot mennesker med annerledes etnisk bakgrunn, men jeg liker ikke folk som ikke oppfører seg..!

Dessverre er det faktisk en majoritet av innvandrerene i Lillehammer som er unge - og som prøver å leke småkonger. Det ble Norge kvitt for lenge, lenge siden.. Et nytt uttrykk som har kommet opp på Lillehammer (som jeg beklager å formulere, men som kan gi nyttig tilleggsinformasjon):
Containergangster. Det er de personene som blir smugla inn i lander i containere, som kommer og tror de er noe. Én dessverre til før jeg gir meg: Dette er en slem måte å framstille innvandrerene på, men flertallet (av de i Lillehammer hvertfall) oppfører seg som de fortjener å få denne betegnelsen slengt etter seg.

EDIT: Åja, også til den positive delen: Hvis du oppfører deg som man bør oppføre seg, [Sett inn navn på utsatt her], er det synd du ikke blir respektert Jeg er nordmann selv, men skammer meg på vegne av oss alle for at enkelte miljøer ikke takler innvandrere.
Sist endret av excubated; 26. januar 2008 kl. 13:34.