View Single Post
Trådstarter
243
Iallfall folkens nå skal dere høre

Hele grunnen til denne posten er at jeg som enhver av dere noen ganger gjør, sitter fast i mine egne tanker, jeg tenker selvfølgelig styggt om andre jeg og, og dømmer, men jeg er en person som ofte går i meg selv og prøver å se mine egne feil og rette opp i de.

Via deres svar og synspunkter har jeg fått innsikt i hvordan andre tenker, jeg har fått bedre forståelse for deres synspunkter og meninger, jeg respekterer det meste som har blitt skrevet. Dette er min "healing and understanding process" jeg prøver å se ting fra deres side og sammenligne det med min egen. Få erfaring og forstå andres tankemåte, vi er alle forskjellige og ser ting på hver vår spesiell måte, smaken er som baken som de sier.

Jeg ser positivt på alt i livet, alle mennesker rundt meg og erfaringer gjør meg til den jeg idag, og jeg syns at det er synd å sitte der med et problem, mitt problem, og ikke kunne gjøre noe md det. Jeg har lyst på innsikt i andres tankemåte rett og slett og løse MITT problem selv, og ikke la det gå utover andre mennesker uansett om de er svarte, hvite, gule, grønne, rasister, fascister, jøder, muslimer, kommunister, nordmenn eller marsboere!