View Single Post
Sitat av docman
Slik ser jeg det:

Jeg møter daglig flere med utenlandsk opprinnelse og 90% av disse driver med kriminalitet og vold på en eller annen måte.
Vis hele sitatet...
Du tror kanskje ikke det sier noe om miljøet du vanker i? Dessuten vet du like godt som meg at 90% er noe forbanna tøv.

Jeg har møtt mange innvandrere i mitt liv, og ikke en eneste av dem driver med kriminalitet. Samtlige av dem er ordentlige folk slik om meg, og oppfører deg akkurat like bra som meg.

Biffen: Grunnen til at at det er kommet mange innlegg i denne tråden fra folk som åpenbart har sympatier fra politiske bevegelser på den ekstreme høyresiden, er at mange benytter sjansen til å spre drit og faenskap i alle tråder som handler om ikke-ariske mennesker.

Og til de som kommer med det sedvanlige oppgulpet om at "er ikke du litt rasist selv som mener at nordmenn behandler innvandrere som dritt": Hvordan tror dere det er å gå på gata, og få onde blikk av folk som passerer deg uten at du har gjort noe? Eller å hele tida bli spurt om man støtter islamske fundamentalister fordi man ikke har et norsk fornavn? Eller å bli spurt om man snakker norsk når man har bodd hele livet i Norge? Tenk litt over ting før dere poster, jævla idioter.